arianpersian

زمزمه های خداوندم عیسی مسیح

وقتی دعا میکنم دوست دارم از عطر حضور خدا خوشبو بشم ، خدارو شکر کنم
وقتی یاد خدا میافتم قلبم به طپش بیفته ، خدارو شکر کنم
وقتی تنها هستم به یک چیز فکر کنم و اون خدا باشه ، خدارو شکر کنم
وقتی خوشحالم دیگران رو هم خوشحال کنم و خدارو شکر کنم
وقتی یکی گریانه و غصه داره بهش بگم خدایی هم هست ، خدارو شکر کنم
وقتی گرسنه هستم بدانم و بفهمم که فقیران چه میکشند ، خدارو شکر کنم
وقتی عریانم با آن کودک فال فروش همدرد بشم بازهم خدارو شکرکنم
وقتی حوصله ندارم ، بدونم که یکی (خدا) برای صحبت با من بیتابی میکنه خدارو شکرکنم
وقتی در هر حالتی هستم خدارو شکرکنم
وقتی از خواب بیدار شدم خدارو کنم
وقتی بخواب میروم خدارو شکر کنم
وقتی همه منو فراموش کردن ، خدارو شکرکنم
وقتی هیچ چیزو هیچ کس برام نمونده باشه ، خدارو شکر کنم
خداوندا شکرت میکنم که همه چیز و همه کس فانی و زود گذرند اما تو از ازل بودی
خدایا وقتی هیچ دلیلی برای شکرگذاری ندارم بازم تورو شکر کنم
خیلی باید خداوند را شکر کرد چون او لایق بهترین چیزهاست
نه اینکه محتاج پرستش خشک و خالی از احساس و ایمان من باشه به این دلیل که
خداوند همه رو میپذیره و اونطور که هستیم دوستمون داره
هیچ انسانس روی زمین نیست که بتونه با همه کنار بیاد ولی خدا این کارو کرده
اگه یه نگاه به خودمون بندازیم به این حقیقت میرسیم!
ای سزاوار پرستش ، ای بالاترین نام ، ای اول و آخر ، ای سرچشمه محبت و پاکی ، نور ابدی
قدوس بی همتا ، خدای یکتا ، نامت متبارک باد
خدایا مرا از گمراهی برهان
از نفس رهایی بده ای پدر آسمانی
ای خدا هر روزه به من بفهمان که محتاج تو هستم نه خلق تو
خدایا مرا از وسوسه ها ، سربلند بیرون بیاور
ای پدر آنچه میکنم برای عزت  نام تو باشد
نه اینکه حتی اسمی از من برده شود بلکه تنها تو جلال پیدا کنی
ای خداوند قوتی ببخش که محبت تو را به دیگران اعلام کنم
معبود من مرا از غرور برهان
خدایا حسادت در من جای نداشته باشد
ای پدر دروغ برایم واژه ای بیگانه باشد
خدایا ریا کاری نه برای تو ونه برای دیگران ………
خدایا چه زیبا گفت داود پادشاه در زبورش که (( متبارك باد خداوندي كه هر روزه متحمل خطاهای ما مي شود و خدايي كه نجات ماست))،
پس ای خداوند شکر …………..
خدایا ممنونم که تو گناهان مرا میریزی ولی آبروی مرا نمیریزی

در نام پرجلال عیسی مسیح
                                                        

غرق در تفکر هستم

چرا اینقدر دراندیشه باشم

خداوند مرا نجات خواهد داد

زبانم با خداوند است اما دلم نه

ای کاش خداوند را میدیدم

کاش با سلامی ، مرا زنده کند

دوست دارم وقتی از خواب بیدار میشوم روی زیبای تو را ببینم

آرزویم اینست که وقتی غرق در تفکر همه چیز هستم

تو هم درفکرم باشی

توانایی ده

مدد فرما

عطا بنما

قوت عنایت فرما

که همیشه به یاد تو باشم وبرای تو زندگی کنم

نه برای مردم!
 

خدایا ، اسیر نفس هستم
خدایا دستانم خالیست
زبانم قفل شده و متحیرم
بسیار بسیار شایسته تر از آن هستی که نام تورا بر زبان بیاورم
خداوندا مرا ببخش که نان تورا میخورم ونام تورا فراموش میکنم
خداوندا مر عفو کن اگر در زندگی بدنبال چیزهایی که تو میخواهی نیستم
بلکه شب و روز دنبال سرکشی دل خودم هستم
از معرفت تو بویی نبرده ام
از کلام تو چیزی نفهمیده ام
ساده بگویم که تو را نشناختمت
که اگر تو را شناخته بودم اینطور رفتار نمیکردم
آه ای پدر آسمانی یقین میدانم که با من موافق گناهانم رفتار نکردی
حال فرمان عظیم تو را میفهمم که فرمودی: (( یکدیگر را محبت کنید))
خدایا این روزها چه کسی دیگری را میبخشد
چه واژه غریبی است
مثل قصه و افسانه میماند
تداعی گر روزهای گذشته است
همه دنبال انتقام هستند
همه دنبال تلافی هستند
همه دنبال ثابت کردن به هم دیگر هستند
کاش مانند بچه ها بودم
کاش ساده باور میکردم
آه ای کاش چشمانم خیلی  از چیزها نمی دید
و گوشهایم خیلی از حرفها را نمی شنید
ای کاش ای کاش خالی از غرور می بودم!
ای کاش هرگز آنروز…………
This entry was published on March 22, 2013 at 9:45 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

